joi, 24 mai 2012

WORDPRESS PE ADSENSE


CUM SA ADAUGI ADSENSE PE BLOGUL TAU WORDPRESS

Este o intrebare comuna cu care si eu m-am confruntat caci…sa nu uitam!Si acest website ruleaza pe wordpress, iar dorinta de a castiga un suc pe luna e destul de tentanta pentru oricine.In acest tutorial vom parcurge cativa pasi simpli, dar vom urma o abordare relativ diferita.In loc sa ne axam pe cele mai bune plugin-uri si scripturi ne vom arunca in gura leului si anume in cod.Pare complicat la prima vedere, dar este mai simplu decat ati putea crede.Trebuie sa retinem numai cateva lucruri:
  • Daca esti la inceput cu intelegerea platformei WordPress atunci fa un backup
  • Modul in care sunt construite temele WordPress – nu sunt doar o fila, ci mai multe, fiecare avand functii foarte bine definite
  • Daca ai un blog gazduit pe wordpress(www.blog.wordpress.com) atunci vei putea sa inserezi anunturi numai dupa ce le trimiti o cerere si, daca ai peste 25.000 de vizionari de pagini pe luna, atunci ei vor accepta luandu-ti desigur si o parte din bani.Totusi exista si alte variante, mai neortodoxe, gratuite, dar nu prea “legale”(in ochii lor).
Iar acum, vom reveni la ale noastre.In primul caz vom insera anunturi intre meniu si postari.Pentru a face asta trebuie sa mergeti la Appearance ->Editor ->header.php.In cazul meu, daca as vrea sa inserez vreun anunt, ar trebui sa pun codul AdSense intre:
<!-- END #header -->
<!-- BEGIN #content -->
Totusi daca inserez direct codul nu imi va arata nimic.Am rezolvat problema adaugand scriptul intre tagul <center></center>.
Sa trecem mai departe si sa vrem a insera codul Adsense intre continut, sidebar si subsol(ca pe website-ul acesta).Eu am rezolvat problema mergand in footer.php, gasind acolo:
</div>
<!-- END #content -->
 </div>
 <!-- END #wrapper -->

 <!-- BEGIN #footer -->
Am adaugat codul intre comentariile <!– END #wrapper –> <!– BEGIN #footer –>, din nou incastrandu-l intr-un tag center si un div ce l-am utilizat numai pentru a adauga ceva spatiu sus si jos ca sa aiba un aspect elegant.
Lucrul important este sa nu cautati in van dupa acele comentarii scrise mai sus;poate pe tema voastra nu exista(Va intrebati acum…atunci cu ce ma va ajuta?).Totusi, este foarte posibil ca pe tema voastra sa fie div-uri cu numele de , #wrapper, #footer sau #content.C sa le gasiti in cel mai profesional mod puteti utiliza pluginul Firebug pentru Firefox sau Intrumentele pentru Dezvoltatori ce vin cu Google.Uitati-va la site-ul vostru utilizand aceste instrumente, alegeti locul in care vreti sa inserati anuntul, dati clic dreapta pe el si apoi Inspectati acest element.Cautati div-urile ce vin in fata sau sub el si apoi mergeti in editor, adaugati anuntul intre ele si gata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu