Unele companii de perspectivă realizează importanța construirii identității lor online și în cele din urmă dezvoltă un site web pentru afacerea lor. Dar, mai devreme sau mai târziu, ei descoperă că un site web singur nu poate face mare lucru în această vastă lume virtuală.
Întrebați-vă, câți oameni știu despre industria dvs.? Și câți dintre cei care au știut despre tine în ultimele 6 luni nu au văzut sau auzit? Știu despre cele mai noi produse sau despre avansarea unui produs? Vă dați seama cât de lipsă nu vă actualizați potențialii clienți despre produsul dvs.?
Directorul comercial este versiunea online a expoziției tradiționale. Spuneți clienților și concurenților despre dvs. când vă văd înregistrarea în companie. Faptul binecunoscut este că potențialii cumpărători se uită la portalurile B2B pentru a le oferi informații despre site-ul companiei, așa că data viitoare când te gândești să-ți actualizezi echipa de vânzări într-un birou nou, piața online are în vedere să fie listată. Vazi Sursa
Marketingul business-to-business (B2B) vizează mai degrabă o afacere decât un cumpărător individual. Pe de altă parte, există marketingul între companii și consumatori (B2C), care se adresează cumpărătorilor individuali (consumatori). De exemplu, o companie care vinde teme de site-uri web întreprinderilor mici este o companie B2B, în timp ce o companie care vinde căști consumatorilor este o companie B2C.
Marketingul B2B răspunde provocărilor, intereselor și nevoilor persoanelor care cumpără pentru compania lor. Ajută să te gândești la companie, nu la persoană, ca la client.
Unele articole despre marketingul B2B spun că profesioniștii independenți și solopreneurs sunt tehnic într-un public B2C, dar nu sunt de acord. Freelanceri și proprietari de afaceri individuale trebuie să ia multe din aceleași decizii de afaceri ca și companiile mai mari, mai ales atunci când vine vorba de cheltuirea resurselor lor. Chiar dacă un profesionist își desfășoară activitatea sub propriul nume, își continuă cariera ca afacere, ceea ce îi pune în categoria B2B.
Există o mulțime de modalități prin care marketingul B2B și B2C se pot intersecta. De exemplu, o persoană poate fi atât client B2B, cât și client B2C, în funcție de ce și de ce face o achiziție. Totuși, modul în care comercializați această persoană va fi diferit în funcție de ceea ce vindeți. Când vă planificați strategia de marketing B2B, trebuie să vă gândiți la modul în care publicul dvs. diferă de consumatori. Marketingul B2B are propriile segmente de public, preferințe de comunicare și strategii de promovare.
Ce doresc clienții B2B și ce să se aștepte de la marketingul B2B
Clienții B2C vor să simtă ceva sau să se distreze. Clienții B2B, pe de altă parte, sunt mai preocupați de luarea celei mai logice decizii de afaceri și de obținerea unui bun randament pe investiție (ROI). Clienții B2B doresc să știe cum afacerea dvs. își poate ajuta afacerea să se îmbunătățească și le pasă de banii, resursele și timpul de care vor avea nevoie pentru a o obține. Clientul B2B are o călătorie mai lungă decât cea a clientului B2C și există, de asemenea, mai mulți factori de decizie implicați în achizițiile B2B.
Nu este ușor să atragi un public B2B. Au nevoie de mult timp pentru a lua decizii și nu cumpără din impuls. Dacă au deja o soluție de afaceri cu care concurați - cum ar fi dacă folosesc un instrument de gestionare a proiectelor și îl promovați pe unul pe care credeți că este mai bun - va fi nevoie de mult pentru a-i convinge să își ia timpul pentru a face schimbarea, chiar dacă vor beneficia pe termen lung. Cumpărătorii B2B își iau timpul când caută opțiuni.
5 tipuri de marketing B2B
Nu există prea multe diferențe în tipurile de marketing pe care le folosesc companiile B2B vs. Să trecem peste cinci tipuri majore de marketing B2B.
Marketing de conținut
Factorii de decizie din afaceri preferă să obțină informațiile lor din conținut, cum ar fi un articol de formă lungă, decât dintr-un anunț. Asta înseamnă că unele dintre resursele dvs., chiar și cele mai multe dintre ele, ar trebui să se îndrepte spre crearea de conținut în loc de publicitate. Anunțurile pot face încă parte din strategia dvs., dar nu ar trebui să fie toate. Marketingul de conținut nu întrerupe de obicei ziua unui client, așa cum o face un anunț. În schimb, conținutul oferă valoare prin informarea clienților cu privire la ideile sau strategiile care sunt importante pentru ei și succesul lor în afaceri. Profesioniștii ar trebui să aibă întotdeauna timp pentru asta, chiar dacă trebuie să semneze un articol și să revină la el mai târziu.
Leadpages creează toate tipurile de conținut, inclusiv postări de blog, povești ale clienților, un podcast și un webinar. Au variat resursele pe care le oferă clienților, oferindu-le posibilitatea de a alege ce tip de conținut funcționează cel mai bine pentru ei. Iată doar câteva dintre panourile companiei de pe Pinterest, care indică cât de variat este conținutul lor.
Marketing prin e-mail
Marketingul prin e-mail ar trebui să facă parte din strategia dvs. de marketing B2B. Buletinele informative sunt excelente pentru marketingul de conținut și știți deja că publicul dvs. își verifică e-mailul cel puțin o dată pe zi, deoarece majoritatea profesioniștilor fac multe afaceri prin e-mail. Cu o campanie de degajare, puteți crea încredere și crește implicarea în timp, ceea ce funcționează bine cu un public B2B, deoarece oricum iau mai mult timp pentru a lua decizii.
De asemenea, puteți utiliza analiza și segmentarea pentru a trimite e-mailuri direcționate abonaților în funcție de locația lor în călătoria cumpărătorului. De exemplu, dacă au arătat interes pentru afacerea dvs., cum ar fi să faceți clic pe un link către o pagină de produs, dar să nu efectuați o achiziție, vă puteți conecta cu ei și le puteți furniza informațiile despre care credeți că îi vor ajuta să facă pasul următor, cum ar fi răspunsurile la întrebări frecvente sau un cod de reducere.
Nu vă fie teamă nici să trimiteți e-mailuri reci. Se pot simți incomode, dar sunt destul de eficiente, atâta timp cât sunt concepute corect și înțelegeți nevoile destinatarului.
Campanii PPC
Clienții B2B știu adesea ce caută, cum ar fi un nou sistem de gestionare a proiectelor, un mod diferit de a procesa plăți sau actualizări pentru site-ul lor. Publicitatea pay-per-click (PPC) vă ajută să vă prezentați produsele sau serviciile în fața clienților care caută exact ceea ce oferiți.
În loc să vă faceți doar publicitate pentru produsele sau serviciile dvs., folosiți, de asemenea, reclame PPC pentru a conduce clienții potențiali la blogul dvs. sau la conținutul social media sau la informații despre scopul companiei dvs. Chiar dacă clienții B2B pot să știe ce vor, mai întâi trebuie să-i câștigi. În general, cel mai bine este să vă faceți nișă atunci când creați anunțuri PPC și să arătați clienților potențiali de ce ar trebui să aibă încredere în voi, nu doar în ceea ce pot cumpăra.
De asemenea, deși clienții B2B știu adesea de ce au nevoie, este posibil să nu știe exact cum să-l obțină. De exemplu, este posibil să caute o caracteristică specifică pe care instrumentul lor actual nu o include, deci ați dori să promovați caracteristicile principale ale produsului dvs. în locul întregului produs. Sau este posibil să caute un serviciu nou, mai aproape de locul în care trăiesc, care va ajuta anunțurile specifice locației.
Rețele sociale
Rețelele sociale sunt cele mai bune pentru a crește gradul de cunoaștere a mărcii. Când vine vorba de marketing B2B, rețelele de socializare nu sunt locul în care vă veți converti clienții potențiali. Totuși, puteți aduna clienți potențiali sau puteți face oricare dintre numeroasele activități necesare la începutul călătoriei cumpărătorului.
Cu ajutorul rețelelor sociale , puteți prezenta personalitatea companiei dvs. și puteți crea o afacere autentică, umanizată, ceea ce trebuie să vadă clienții de astăzi. De asemenea, rețelele sociale facilitează partajarea conținutului mărcii dvs. și prezentarea expertizei dvs. din industrie.
În plus, rețelele sociale sunt excelente pentru a interacționa cu clienții. Există tot felul de modalități prin care companiile și clienții pot discuta pe rețelele de socializare, cum ar fi trimiterea mesajelor DM, transmiterea în direct sau solicitarea de feedback prin sondaje.
Site web și SEO
Fiecare companie B2B ar trebui să aibă un site web. Clienții B2B vor face o mulțime de cercetări singuri înainte de a solicita mai multe sfaturi și vor începe pe site-ul dvs. Cu cât puteți oferi mai mult conținut educațional, cu atât vor fi mai mulți vizitatori implicați, care pot aduce clienți potențiali care se vor converti în cele din urmă. Și cu un design potrivit, site-ul dvs. web va modela percepția publicului despre afacerea dvs. și le va facilita să-și amintească numele companiei.
Pagina de pornire a site-ului GoToMeeting știe că este posibil ca vizitatorii să nu se afle cu toții în aceeași etapă și că site-ul trebuie să răspundă acestui lucru. Cu toate acestea, compania cunoaște cele mai comune trei etape ale clienților săi și îi ajută să meargă acolo unde trebuie. Această navigare ușoară este necesară pentru a determina vizitatorii să facă următorul pas. Puteți face site-ul dvs. cât de atrăgător doriți, dar dacă clienții nu îl pot găsi, tot conținutul și designul excelent nu vă vor ajuta. Pentru a face site-ul dvs. vizibil, asigurați-vă că utilizați tactici SEO. Aceasta include utilizarea cuvintelor cheie în copie, adăugarea de text alternativ la imagini, completarea câmpurilor de metadate, optimizarea vitezei site-ului, crearea de linkuri și multe altele.
5 sfaturi obligatorii de marketing B2B
Știi ce puncte de vânzare ar trebui să folosești pentru a-ți comercializa afacerea B2B, dar cum ar trebui să le folosești? Iată cinci sfaturi pentru a începe.
1. Apel la emoția cumpărătorului
Știu că am spus că consumatorii B2C sunt cei care cumpără pe bază de emoție, dar există momente în care un cumpărător B2B va fi încurajat să facă o achiziție dacă îi răspundeți laturii lor emoționale. De exemplu, dacă afacerea dvs. se ocupă de profesioniști independenți, publicul dvs. este împletit într-un mod foarte personal cu slujba lor. Apelarea la acest nivel de angajament și vibrația „Sunt căsătorit cu slujba mea” pe care o au o mulțime de profesioniști independenți pot împinge o vânzare înainte.
2. Spune o poveste
Acest lucru este deosebit de important dacă produsul sau serviciul dvs. este dificil de explicat. Este posibil ca clienții dvs. să nu știe nimic despre AI sau criptomonedă, chiar dacă ar beneficia de tehnologia conexă. Formați-o astfel încât să poată înțelege și vizualiza.
3. Oferiți context
Dacă există ceva greu de imaginat pentru oameni, puneți-l în context. De exemplu, dacă doriți să menționați un fapt numeric în conținutul sau anunțul dvs. pentru a prezenta cât de bine faceți ceea ce faceți, încadrați-l într-un mod pe care publicul dvs. îl poate înțelege. Arată cum arată 20 de tone sau 20.000 de oameni.
4. Folosiți un CTA într-un e-mail sau buletin informativ
Puteți introduce CTA în e-mail de două sau trei ori, ca la început, la mijloc și la sfârșit, dar cererea și acțiunea efectivă ar trebui să fie aceleași. Dacă îl amesteci și le ceri oamenilor să facă câteva lucruri diferite, nu vor ști ce să facă mai întâi și ar putea să nu facă nimic. Ajutați-vă abonații să evite paralizia analizei, oferindu-le o singură sarcină de îndeplinit.
5. Folosiți suporturi remarcabile
Atrageți atenția publicului cu cuvinte, culori sau imagini îndrăznețe. De asemenea, găsiți o modalitate de a încorpora videoclipuri. Mergeți la fel de profesionist sau de brut pe care îl aveți, pe baza capacităților dvs. de realizare video și editare video, dar introduceți-l acolo cumva. Videoclipul are cea mai mare implicare în comparație cu alte tipuri de media.
MailChimp De asemenea, își propun să folosească grafică și videoclipuri distractive, care sunt aliniate cu brandul companiei. Când sunteți gata să luați o decizie cu privire la ce serviciu de marketing prin e-mail să utilizați sau să vă scufundați mai adânc, MailChimp va fi în centrul atenției dvs. și nu trebuie să fie excesiv de vânzări pentru a face acest lucru.
Vcezi Sursa
Diferența dintre marketingul B2B și B2C
Identificarea celei mai bune strategii de marketing pentru afacerea dvs. este întotdeauna un obiectiv demn de atins. Cel mai bun proces pentru a ajunge acolo va depinde de cunoștințele dvs. generale de marketing și de modul în care le implementați. Unul dintre cele mai importante aspecte de abordat din timp este cunoașterea diferenței dintre marketingul B2B și B2C. În această postare, vom analiza diferențele și asemănările dintre cele două și câteva exemple din viața reală pentru a vă ajuta să vizualizați și să păstrați informațiile.
Ce înseamnă marketing B2B și B2C?
Primul lucru pe care trebuie să-l știți este exact ce înseamnă acronimele.
- B2B = Business to Business. Se aplică companiilor care lucrează pe nișe, rezolvând probleme specifice pentru alte companii.
- B2C = Business to Consumer. Este vorba mai mult despre vânzarea de produse către oameni pentru a le folosi în mod regulat, cel mai frecvent pentru viața și plăcerea lor de zi cu zi.
La baza ambelor, este vorba despre consumatorul final. De aceea, în ambele cazuri puteți spune că sunt ambele P2P (persoană la persoană). Diferența cheie constă în ce persoană este direcționată spre marketing.
De asemenea, puteți spune că o companie este B2B sau B2C. adică: O companie B2B.
Să aruncăm o privire mai profundă asupra ambelor cazuri.
O privire mai profundă asupra marketingului B2B
După cum sa menționat mai sus, Marketingul B2B este o strategie utilizată de companiile care oferă produse și servicii altor companii. Acestea pot fi de la soluții de ambalare la dispozitive electronice cu ridicata. Mai jos, veți descoperi cele mai notabile aspecte ale acestei strategii de marketing.
Marketing de nișă
Majoritatea companiilor B2B sunt considerate a fi pe piețe de nișă. Adică produsele sau serviciile pe care le oferă sunt direcționate în mod special către un anumit tip de afacere. De exemplu, o companie care vinde produse pentru contractori sau un CRM bazat pe cloud pentru organizarea afacerii. O parte importantă a marketingului de nișă B2B este posibilitatea de a arăta că știi despre ce vorbești. Redactarea fluff și emoțională nu este comună în marketingul B2B. Dacă doriți ca compania dvs. de nișă B2B să aibă succes, arătați-le proprietarilor de afaceri cum produsele și serviciile dvs. își vor îmbunătăți afacerea.
Părțile interesate implicate în luarea unei decizii de cumpărare
Atunci când o companie trebuie să cumpere ceva, fie că este un înlocuitor pentru utilaje, un programator pentru rețelele sociale sau o autoutilitară de livrare, există întotdeauna mai multe persoane care iau decizia finală de cumpărare. Din acest motiv, companiile B2B trebuie să își adapteze strategia în funcție de aceste grupuri de luare a deciziilor. Aceștia sunt, de obicei, manageri de clasă superioară, cum ar fi manageri de produse, manageri de operațiuni, CEO, etc.
ROI joacă un rol important în ofertele B2B
Fiecare achiziție sau tranzacție pe care o companie alege să o urmeze este legată de rentabilitatea investiției pe care o va aduce. Toate părțile interesate implicate în luarea unei decizii iau în considerare rentabilitatea potențială a investiției. Acesta este motivul pentru care ofertele necesită mai mult timp și dedicare în spațiul B2B. O companie B2B trebuie să arate cum produsul sau serviciul lor va aduce un ROI pozitiv și de ce.
Importanța relațiilor de lungă durată
Continuarea din aspectul ROI al marketingului B2B este necesitatea relațiilor de lungă durată. A avea o relație bine stabilită devine un fel de parteneriat între companii. O companie B2B știe cât de important este pentru o companie să aibă instrumentele și resursele potrivite. Managerii de relații cu clienții din companiile B2B trebuie să lucreze puțin mai mult pentru a consolida relațiile care pot dura ani de zile.
Nișa de comerț electronic B2B
Unele companii B2B se încadrează într-o categorie ușor diferită față de o piață de nișă obișnuită. Acestea sunt companii de comerț electronic B2B. Acestea sunt companii care vând produse fizice prin intermediul platformelor online, la fel ca o companie B2C. Diferența este că o fac cu ridicata. De exemplu, un magazin de computere care vinde la școli și birouri, un producător de îmbrăcăminte care vinde lanțului de comercianți cu amănuntul. De asemenea, în acest spațiu se află furnizorii de orice tip de produs care vând către revânzători.
Exemple de marketing B2B
Acum să aruncăm o privire la câteva exemple de marketing B2B de la companii B2B.
Veți observa modul în care mesajele lor sunt direcționate către proprietarii de afaceri, CEO și manageri. Copia lor este succintă și la obiect. Utilizarea povestirii este prezentă, de asemenea. Ceea ce nu veți vedea prea mult este utilizarea marketingului emoțional.
Forta de vanzare
Primul exemplu este Salesforce, o soluție practică CRM (Customer Relationship Management). Unghiul lor este de a aduce companiile și clienții împreună într-o singură platformă. Site-ul lor web este atractiv, fiind și corporativ. Nu este un amestec ușor, dar ei l-au cuie.
Sub site-ul screengrab este unul dintre ultimele lor tweet-uri. Copia spune „Puneți-vă clientul în centrul a tot ceea ce faceți”. Încă o dată, mesajul este clar, Salesforce este aici pentru a ajuta companiile să aibă relații mai bune cu clienții lor.
Vezi Sursa
Un director executiv (CEO), administrator șef, sau doar director executiv (CE), este unul dintre un număr de directori corporativi
responsabil de gestionarea unei organizații
- în special o entitate juridică
independentă, ar fi o companie
sau instituție non-profit
. Directorii executivi găsesc roluri într-o serie de organizații, inclusiv corporații
publice și private, organizații non-profit și chiar unele organizații guvernamentale (în special corporațiile coroanei
). Directorul executiv al unei societăți sau al unei societăți raportează de obicei consiliului de administrație
și este însărcinat cu maximizarea valorii afacerii[1], ceea ce poate include maximizarea prețului acțiunilor, a cotei de piață, a veniturilor sau a unui alt element. În sectorul non-profit și guvernamental, directorii executivi urmăresc de obicei obținerea de rezultate legate de misiunea organizației, ar fi reducerea sărăciei, creșterea alfabetizării etc. "Director executiv" și "CEO" redirecționează aici. Pentru alte utilizări, a se vedea Chief Executive (dezambiguizare) și CEO (dezambiguizare).
Un grup de directori executivi din Fortune 500 în 2015 la o adunare a lui Narendra Modi
Sinonime Ceo
Un director executiv (CEO), administrator șef, sau doar director executiv (CE), este unul dintre un număr de directori corporativi responsabil de gestionarea unei organizații - în special o entitate juridică independentă, ar fi o companie sau instituție non-profit. Directorii executivi găsesc roluri într-o serie de organizații, inclusiv corporațiipublice și private, organizații non-profit și chiar unele organizații guvernamentale (în special corporațiile coroanei). Directorul executiv al unei societăți sau al unei societăți raportează de obicei consiliului de administrație și este însărcinat cu maximizarea valorii afacerii
, ceea ce poate include maximizarea prețului acțiunilor, a cotei de piață, a veniturilor sau a unui alt element. În sectorul non-profit și guvernamental, directorii executivi urmăresc de obicei obținerea de rezultate legate de misiunea organizației, ar fi reducerea sărăciei, creșterea alfabetizării etc.
În secolul 21, directorii de top au de obicei grade tehnice în știință, management, inginerie sau drept.
Vezi
Sursa10 strategii esențiale de marketing B2B
pentru a vă dezvolta firma de servicii profesionale
Atunci când unele firme se gândesc la strategiile de marketing B2B, se gândesc în primul rând la tehnici directe și externe - mesaje pe care le-ați putea trimite direct clienților sau potențialilor cumpărători pe care i-ați identificat. În această abordare, obiectivul este să fie suficient de convingător și convingător încât publicul să răspundă și să se angajeze cu serviciile dvs.
Aceste tipuri de tehnici își au cu siguranță un loc în centura dvs. de instrumente de marketing. Dar lumea strategiilor de marketing B2B s-a extins, iar comportamentul cumpărătorilor de servicii profesionale s-a schimbat. Cumpărătorii au mult mai multe șanse să facă o căutare pe Google pentru a găsi și evalua o firmă decât pentru a verifica referințele personale.1) Cercetare
Cercetarea este piatra de temelie a oricărui efort modern de marketing. De la cercetarea pieței până la cercetarea mărcii, studii științifice detaliate vă vor ajuta să luați decizii mai informate. Acestea vă vor oferi o bază obiectivă pentru marketing și vă vor oferi linii de bază valoroase pentru măsurarea rezultatelor dvs.
Prin efectuarea de cercetări, veți cunoaște mai bine clienții dvs. - ceea ce vă pune în poziția de a-i servi mai bine. Studiile de piață vă oferă, de asemenea, informații despre performanța proceselor dvs. Veți ști ce aspecte ale firmei dvs. sunt cele mai performante și veți dezvolta o mai bună înțelegere a serviciilor pe care ar trebui să le oferiți.
Impactul cercetării este clar. Studiile noastre privind impactul cercetării au arătat că firmele care efectuează cercetări sistematice asupra perspectivelor și clienților lor cresc de trei până la zece ori mai repede și sunt de până la două ori mai profitabile decât colegii care nu urmăresc cercetarea.
2) Strategie bazată pe nișă
Unul dintre cele mai importante considerente de afaceri - perioada - este specializarea și direcționarea pe nișă. Cercetările noastre au arătat în repetate rânduri că firmele cu cea mai rapidă creștere tind să fie specialiști într-o nișă atent orientată. Acesta ar trebui să fie un domeniu al industriei pe care îl înțelegeți cu atenție , un spațiu în care puteți deveni un expert și un lider incontestabil.
Specializarea vă ușurează toate eforturile de marketing, deoarece tinde să definească exact ceea ce faceți și să vă deosebească imediat de concurență. O specializare este un diferențiator care se dovedește.
3) Un site web de înaltă performanță
Pe piața serviciilor profesionale de astăzi, site-ul firmei dvs. este unul dintre activele dvs. cele mai importante. Este mult mai mult decât un panou digital sau o broșură, așa cum credeau unele firme în trecut. Un site web de succes este centrul prezenței online a unei firme și o proiecție bogată în informații a expertizei sale pe piață.
Site-ul dvs. web este un instrument critic pentru construirea vizibilității. Clienții potențiali caută online pentru a găsi furnizori de servicii și trebuie să poată găsi site-ul firmei dvs. pentru a avea șansa de a câștiga afacerea lor. În plus, site-ul dvs. vă permite să demonstrați expertiza firmei dvs. și să deveniți bine-cunoscuți pe piață.
Cercetarea noastră prezintă o imagine clară a importanței site-ului unei firme de servicii profesionale. De fapt, 80% dintre oameni se uită la site-ul web atunci când verifică furnizorii de servicii - cea mai frecvent utilizată sursă de informație de departe.
Și pe măsură ce noii vizitatori ajung pe site-ul dvs., conținut educațional robust și oferte direcționate cu atenție pot conduce la angajamente din ce în ce mai apropiate, aducând în cele din urmă clienți potențiali calificați. Acest este ub proces de creștere a potențialului prin conținut .
O a doua componentă a site-ului dvs. web pe care trebuie să o luați în considerare este proiectarea. Designul web și grafic poate influența percepțiile audienței dvs., vă poate ajuta să vă amintiți și să diferențiați rapid și intuitiv o afacere.
Puterea designului de a implica publicul este adesea sub apreciată - ceea ce înseamnă că oferă o oportunitate extraordinară de a distinge firmele și de a transmite credibilitatea firmelor de care are nevoie pentru a prospera.
În sfârșit, o altă considerație din ce în ce mai esențială pentru site-ul dvs. web este utilizarea sa pe o gamă largă de dispozitive, inclusiv pe dispozitive mobile.
Designul receptiv , care permite site-ului dvs. web să se adapteze dispozitivelor unui utilizator, a devenit o caracteristică cheie, deoarece mai mulți oameni folosesc dispozitive mobile pentru a face afaceri.
4)
Optimizarea motorului de căutare (SEO)Așa cum am făcut aluzie la articolul anterior, publicul dvs. țintă trebuie să poată găsi site-ul dvs. pentru ca acesta să fie eficient. Acolo intervine optimizarea motorului de căutare.
Aceasta este o piesă atât de importantă a puzzle-ului de marketing online, încât, în studiile noastre, firmele cu creștere ridicată îl enumeră drept cea mai eficientă tehnică de marketing online disponibilă pentru ei.
Deși SEO este o disciplină complexă și în evoluție, ea constă în cele din urmă în două componente principale.
SEO la fața locului folosește
fraze cheie direcționate pentru a comunica conceptele de pe site-ul dvs. care contează pentru publicul dvs. Aceste fraze cheie se concentrează de obicei pe serviciile și expertiza dvs.
Scopul SEO la fața locului este de a comunica motoarelor de căutare despre ce este site-ul dvs. web. Acest lucru permite motoarelor de căutare să producă rezultate mai relevante pentru căutători. Și când publicul caută informații despre domeniul dvs. de specialitate, vă vor găsi.
SEO în afara site-ului ia forma unor linkuri către site-ul dvs. web, fie prin intermediul unor angajamente externe sau articole pentru invitați în alte publicații, de exemplu. Aceste eforturi depun eforturi pentru a spori autoritatea site-ului dvs. ca lider recunoscut pe scară largă pe tema dvs.
Pe măsură ce mai multe autorități și site-uri web relevante se leagă de site-ul dvs., motoarele de căutare vor începe să vadă site-ul dvs. ca fiind mai credibil - rezultând un clasament mai ridicat.
5) Social Media
Dacă ai nevoie de mai multe dovezi că rețelele de socializare sunt aici pentru a rămâne pentru firmele de servicii profesionale, te-am acoperit. Cercetările noastre au constatat că peste 60% dintre cumpărători verifică furnizorii de servicii noi pe rețelele de socializare, făcându-l o sursă de informații mai frecvent utilizată decât recomandările și recomandările formale.
Chiar și natura recomandărilor s-a schimbat în urma rețelelor sociale. Un studiu recent privind marketingul de recomandare a constatat că 17% din recomandările bazate pe expertiză se fac pe baza interacțiunilor de pe rețelele de socializare. Pur și simplu, social media este un accelerator pentru atingerea reputației, expertizei și conținutului dvs. Vă permite să vă conectați și să vă conectați cu contacte și influenți valoroși, precum și să vă monitorizați marca prin ascultare socială.
6) Publicitate
Există o serie de platforme pe care firma dvs. poate face publicitate eficientă:
Publicații și site-uri web din industrie
Rețele socialeMarketing pentru motoare de căutare (SEM) - Google Ads, precum și Bing și Yahoo
Retargeting - O tehnologie bazată pe cookie-uri care folosește un cod JavaScript simplu pentru a „urmări” anonim publicul dvs. de pe web și pentru a difuza reclame relevante
Publicitatea nu vă promovează doar serviciile - poate juca, de asemenea, un rol important în stimularea descărcărilor de conținut, sporind atât expertiza cât și vizibilitatea dvs.
Cu toate acestea, este important să utilizați forme de publicitate cele mai potrivite pentru serviciile profesionale. LinkedIn, retargeting și alte reclame axate pe industrie tind să funcționeze cel mai bine, deoarece vă permit să vizați cel mai direct publicul corespunzător din industrie, ceea ce duce la mai multe conversii, rate de clic mai mari și costuri mai mici pe descărcare.
Marketingul pe motoare de căutare (SEM), pe de altă parte, poate fi adesea mai scump și mai greu de vizat în scopuri de servicii profesionale. În mod similar, reclamele de pe Facebook tind să fie mai puțin eficiente, deoarece platforma este utilizată la o rată mai mică de către cumpărătorii de servicii profesionale decât alte rețele de socializare ..
Cu toate acestea, este important să ne amintim că există multe variante ale fiecăruia dintre aceste tipuri de publicitate. Firmele de servicii profesionale le-ar putea găsi mai mult sau mai puțin de succes în funcție de buget, scopul publicității, direcționarea și nișa din industrie.
7) Marketing de recomandare
Am menționat că natura recomandărilor de servicii profesionale s-a schimbat - și aceasta are implicații majore pentru strategia dvs. de marketing B2B. Studiile noastre privind strategiile de marketing de recomandare în serviciile profesionale au relevat o nouă fațetă importantă a practicii - peste 81,5% dintre furnizori au primit o recomandare de la cineva care nu era client.
De unde vin aceste recomandări? Marea majoritate se bazează pe reputația unei firme pentru expertiză specifică.
Utilizând marketingul de conținut împreună cu restul tacticii din această listă, puteți construi un brand cu o reputație larg răspândită pentru specialitatea din zona dvs. - și o înțelegere a expertizei dvs. chiar și în rândul publicurilor care nu au lucrat direct cu dvs. Această recunoaștere a mărcii poate duce la recomandări și la noi afaceri.
8) Automatizarea marketingului, CRM și Lead Nurturing
Automatizarea marketingului: automatizarea marketingului înlocuiește procesele manuale repetitive cu atingere ridicată cu procesele automate - susținute de soluții tehnologice. Reunește toate canalele dvs. de marketing online într-un singur sistem centralizat pentru crearea, gestionarea și măsurarea programelor și campaniilor.
La fel ca în cazul oricărui instrument tehnologic, este esențial să selectați software-ul potrivit pentru automatizarea marketingului pentru firma dvs. Asigurați-vă că dimensiunea, complexitatea și scalabilitatea unei soluții potențiale sunt potrivite pentru nevoile dvs.
CRM: Un alt software esențial este un sistem de gestionare a relației cu clienții (CRM). Multe firme folosesc un CRM pentru a urmări și organiza oportunități și informații despre clienți. Pe scurt, un CRM vă va ajuta să rămâneți organizat și conectat, oricât de sofisticate vor crește operațiunile.
CRM-ul dvs. servește ca bază de date pentru toate informațiile pe care le colectați despre oportunități și clienți, inclusiv interacțiuni specifice cu aceștia. Informațiile pot fi introduse, stocate și accesate de angajații din diferite departamente ale firmelor, sincronizând eforturile întreprinse de firma dvs.
Lead Nurturing: Dar CRM nu este sfârșitul poveștii. Amintiți - vă de plumb cultivarea pâlniei de conținut? Site-ul dvs. web este o piesă esențială a acestui puzzle - iar marketingul prin e-mail este un alt lucru. Campaniile de marketing prin e-mail orientate, bazate pe analize, vă permit să livrați oferte ușoare și dificile pentru roluri specifice de cumpărător, adaptate la locul specific al cumpărătorului în procesul de cumpărare.
În mod similar, campaniile de poștă electronică vă permit să trimiteți mai multe oferte direcționate către segmente de public pe o perioadă determinată de timp. Acest lucru creează un angajament mai strâns (și educă în continuare) prin conținut și oferte succesive, relevante.
9) Testare și optimizare
Am început cu cercetarea, dar nu am terminat cu abordarea noastră științifică. Testarea și optimizarea vă permit să iterați eforturile de marketing și să luați decizii continue bazate pe date dificile, mai degrabă decât pe intuiție.
Așa cum cercetarea este fundamentul marketingului dvs., testarea și optimizarea sunt ghidul dvs. continuu. Nu ar trebui să încetați niciodată să vă testați campaniile de marketing și să le ajustați în consecință. Aceasta include:
Testarea A / B a e-mailurilor, paginilor de destinație - Folosind instrumentele de testare A / B (cum ar fi Optimizely sau Unbounce), aflați care dintre cele două e-mailuri sau pagini de destinație convertește utilizatorii cu mai mult succes în funcție de diferențe de limbă, design sau alte elemente.
E-mail și randarea paginilor de destinație - Utilizați instrumente precum e-mailul pe acid pentru a testa modul în care e-mailurile vor fi redate pe diferite dispozitive și platforme, asigurându-vă că acestea arată și funcționează așa cum ar trebui.
10) Analize și raportări
În mod similar, este esențial să se analizeze valorile potrivite pentru a măsura rezultatele în mod eficient. Veți avea nevoie de instrumente pentru a colecta date exacte despre toate eforturile dvs., de la site-ul dvs. web la social media și SEO.
Google Analytics este un instrument esențial pentru măsurarea și
analizarea traficului pe site . MOZ vă poate ajuta să studiați și să vă îmbunătățiți rezultatele SEO, în timp ce instrumente precum Hootsuite oferă analize detaliate pentru rețelele sociale.
Analiza și testarea vă ajută să înțelegeți cu adevărat ce funcționează și ce nu. Îmbrățișează-i, folosește-i. Acestea vă vor ajuta să vă transformați eforturile de marketing dintr-o formă de artă în știință.
Un gând final
Important este să nu stai pe loc sau să te simți confortabil. Pentru a rămâne competitivă, firma dvs. trebuie să vă evalueze constant strategiile de marketing B2B și să găsească modalități de îmbunătățire.
Lumea marketingului online evoluează într-un ritm din ce în ce mai rapid, dar astăzi firmele care colectează și utilizează cu succes date despre performanța lor - într-o gamă largă de eforturi de marketing - sunt situate pentru a câștiga.